Gevangen in de Toren
Unikitty en Master Frown komen vast te zitten in een toren. Unikitty beschouwt dit als een kans om erachter te komen waarom Master Frown altijd zo‘n chagrijn is. Het lukt niet en in haar woede zet ze de toren in brand.