Allerbeste Vrienden
Master Frown en Brock nemen deel aan een vriendschaps georiënteerde competitie om het zodoende voor iedereen te kunnen verzieken, maar ze komen er al snel achter dat hun eigen vriendschap ook wel een zetje kan gebruiken.