Prinsje Puppycorn
Puppycorn komt tot de ontdekking dat hij een prins is en wil weleens regeren. Unikitty draagt de leiding van het koninkrijk over aan Puppycorn, maar komt er al snel achter dat de absolute macht te veel is voor de pup.