Aan Elkaar Geplakt
Master Frown verliest zijn lichaam terwijl hij naar een vergadering moet met de Heren der Snoodheid. Unikitty wil hem graag helpen, maar realiseert zich dat de Heren der Snoodheid erg onaardig doen tegen haar vriend.