The Final Country
Wayne en Roland sporen een man op die midden in het Purcell-onderzoek weg is gegaan bij de politie. Amelia gaat langs bij Lucy Purcells beste vriendin in de hoop informatie te krijgen over waar de mysterieuze man met één oog is.