If You Have Ghosts
Er duikt nieuw bewijs op in de Purcell-zaak. Roland probeert bewijs veilig te stellen terwijl advocaten een nieuw onderzoek eisen. Amelia's relatie met Wayne staat onder druk door haar ambities als schrijfster en zijn jaloezie.