Maybe Tomorrow
Paul zoekt uit hoe het zit met de prostitutie, terwijl Frank te maken krijgt met het eerste sterfgeval van een geheime oorlog, waardoor hij opnieuw in de wereld terecht komt waar hij uit probeerde te ontsnappen.