The Western Book of the Dead
De verdwijning van een stadsmanager brengt een lucratief ontwikkelingsplan in het gedrang en ontketent een onderzoek waarbij drie politiemensen en zijn zakenpartner - een beroepscrimineel die het rechte pad op wil - betrokken raken.