Santa Claus, Do You Ever Get the Blues?
Tante Mimi en Davis richten een platenmaatschappij op en tekenen rapper Katey Red. Janette geeft er op dramatische wijze de brui aan bij Restaurant Brulard. Antoine moet, met tegenzin, muziekles beginnen geven.