Everything I Do Gonh Be Funky
Antoine richt zijn eigen band op. Vincent Abreu zet Toni aan het werk op een verdacht overlijden. Hidalgo maakt enkele lucratieve connecties. Sonny heeft het wel gehad met muziek spelen op straat.