Spooktrein
Percy moet de post bezorgen op Halloween, maar iedereen weet dat de legendarische Spooktrein dan verschijnt. Thomas gaat mee om Percy te helpen zijn angst te overwinnen. Maar wanneer er inderdaad een “spooktrein” opduikt wordt het bijna echt eng..