Sandy tegen de Storm
Er is storm op komst, en daarom moeten Thomas en zijn vriendjes alle ladingen van de aankomende week in één dag bezorgen in de haven. Maar pas wanneer Sandy panne krijgt, realiseren Thomas en de rest hoe belangrijk zij is voor het team.