Sherri Shepherd on the Rocks
Sherri Shepherd vraagt Wayde om een eenvoudig, maar elegant aquarium voor in haar huis te bouwen. En een bedrijf genaamd Rugged Ridge vraagt om het meest extreme bouwwerk ooit.