Howie Mandel Is the Brains Behind ATM
Howie Mandel wil een aquarium, maar hij kan niet beslissen hoe het eruit moet komen te zien. Kunnen Wayde en Brett het aquarium zonder aanwijzingen van Howie voltooien?