Alex Annie Alexis Ann
Sheriff Mills belt Sam en Dean nadat ze een meisje genaamd Alex heeft gered die door een familie vampiers is ontvoerd en als lokaas is gebruikt om mensen te lokken die als eten moeten dienen.