A Regular Guy
Na enkele verontrustende gebeurtenissen in de stad is Clark vastbesloten om het geheim dat hij Superman is te beschermen - dit wordt bemoeilijkt door Jonathan en Jordan. Lois overdenkt de toekomst van de Gazette nadat Chrissy iets drastisch voorstelt.