Dundee
Logan denkt na over het heden en het verleden als hij terugkeert naar zijn geboortestad Dundee in Schotland. Shiv wil Rhea verwoesten; Kendall raakt gecharmeerd van een actrice en Greg krijgt een ultimatum van zijn opa.