Vaulter
Roman en Kendall checken of Vaulter levensvatbaar is, voor het voortbestaan van het bedrijf. Connor en Willa vieren hun terugkeer naar New York. Shiv vertelt Tom over haar toekomst bij Waystar en Gils campagne.