Honest, Responsible, Humble
Ruby Franke en Jodi Hildebrandt verhullen hun sekte-achtige controle als therapie – totdat een kind ontsnapt, waardoor de illusie wordt doorbroken en jarenlang misbruik eindelijk aan het licht komt.