Born Again Virgin Christmas Special
Het is weer eens kerst bij RC! Onze schrijvers laten de ware oorsprong zien van Heat Miser en Snow Miser. Zie hoe Ebenezer Scrooge de ware betekenis van kerst leer en ontdek hoe de kerstman de mooiste dag van de Eerste Wereldoorlog verpestte!