Zie hoe de schrijvers zich voorstellen wat er gebeurt na een concert van Alvin and the Chipmunks; Mary Poppins is het soort nanny dat iedereen graag in de buurt heeft; we ontdekken waarom B.A. Baracus zo’n hekel heeft aan vliegen.