Chapter Nine: Dead and Buried
Ondanks de openheid over ‘A’ zijn de problemen van de vriendinnen verre van voorbij -vooral als de uitslag van een clandestien bloedonderzoek van de groep Tabby in de richting van een nieuwe verdachte stuurt.