Black Bart and the Bunny
Wanneer de echtgenoot van een voormalige Playboy-bunny thuis wordt doodgeschoten, onthult het onderzoek affaires, familieruzies en een mogelijke huurmoordenaar. De zoektocht naar de waarheid leidt uiteindelijk tot meerdere verdachten.