Defenseless
Carlos Perez-Olivo beweert dat hij en zijn vrouw Peggy in hun auto zijn belaagd, waarbij Peggy is gedood. De ware toedracht is zo gruwelijk dat zelfs de rechercheurs geschokt zijn.