Terwijl Logan en Nina wennen aan hun nieuwe rol als vader en moeder, brengt een enkelblessure Jake's gevecht met Mike Tyson in gevaar - en dwingt hem om alles waar hij voor gewerkt heeft op het spel te zetten.