Wanneer de campagne voor zijn Tyson-gevecht van start gaat, brengt Jake stiekem een bezoekje aan Jutta. Terwijl Nina op het punt staat te gaan bevallen, probeert Logan nog een laatste productlancering van de grond te krijgen met MrBeast en KSI.