Roman
Hoewel ze verteld wordt dat de zaak gesloten is, leggen Sisoy en Weng een verband tussen Arnels verdwijning en belangrijke politieke figuren. Roman raakt steeds verder betrokken bij aanslagen. Hij helpt Sisoy en krijgt een nieuwe opdracht.