Tatang
Tatang en Daniel worden tijdelijk vrijgelaten om aanslagen te plegen voor een machtige politicus. Ervaren agent Acosta wordt op de zaak gezet met de jonge rechercheur Francis om een volgende aanslag te voorkomen.