A Dangerous Mind
Wanneer psychiatrisch verpleegkundige Maria Jordan de onbetrouwbare, aan heroĂŻne verslaafde verpleegkundige Denis Czajkowski ontslaat, heeft dat uiteindelijk dodelijke gevolgen.