Comic-Con-Flict
Het is het grootste, jaarlijkse evenement in San Diego, en Trent en het team moeten een terroristische groepering, de F.A.N.B.O.Y.Z. tegenhouden, die van plan is de auteurs van stripboeken te doden die hen hebben teleurgesteld.