NTSF:SD:SUV:: ook bekend als het National Terrorism Strike Force: San Diego: Sport Utility Vehicle, is een clandestien team agenten die samenwerken om San Diego te beschermen tegen diverse terroristische bedreigingen. Ze hebben één taak: jullie redden.