De natuur is verbazingwekkend maar soms ook ronduit raar - vreemd dierengedrag, onverwachte gebeurtenissen, dingen die gewoon niet kloppen. Een team van experts staat klaar om te werken aan het oplossen van de natuur's vreemdste mysteriën.