Great White Shark Babies
Dr. Mauricio Hoyos gaat samen met Michelle Jewell en Toby Daly-Engel op zoek naar de plek waar de zwangere haaien van Guadalupe hun baby's hebben. Mauricio denkt dat ze naar de kust van Baja gaan, maar wat ze vinden als ze daar zijn...