Meow Mates
Jackson begeleidt een verslagen stel en hun kat die al meer dan een jaar opgesloten zit. Hij bezoekt een "Cat-Bassador" die samen met zijn voogd katten met speciale behoeften helpt bij het vinden van een thuis voor altijd.