Mother Gone Missing
In 2009 deelt een vrouw een bericht via social media waarin ze zegt dat ze vertrekt en vervolgens verdwijnt ze. Haar familie en vrienden zijn sceptisch over het feit dat ze haar kinderen achterlaat.