Liever iemand van buitenaf
Het politieonderzoek wijst uit dat Faek, een jonge asielzoeker, Marianne kort vóór haar dood heeft bedreigd met een keelsnede-beweging. Faek wordt opgepakt, maar er zijn geen DNA-matches. De moordenaar loopt dus nog vrij rond.