Alles wordt anders
Friesland 1999. Als Aafie het levenloze lichaam van haar 16-jarige hartsvriendin Marianne Vaatstra in een weiland vindt, staat haar wereld én die van heel Nederland op zijn kop. Marianne is verkracht en vermoord.