Op de bank
Onze helden zijn bij de laatste plek op de kaart; Lantaarnstad. Om de laatste ring te krijgen, moeten ze meedoen aan een talentenjacht. Tang krijg een stomme klus, besluit zelf de ring te gaan zoeken en krijgt te maken met Makaak.