Geheugenverlies
Tang en Pigsy maken Monkey King wakker uit zijn slaap omdat ze worden aangevallen door een demon. Als Monkey King ontwaakt denkt hij dat hij een jonge versie van zichzelf is. De Demon ontvoert Tang en Pigsy en Monkey King gaan hem redden.