Gleams with a Sunliner (Part 1 of 214)
De toekomst ziet er zonniger uit voor Fired Up wanneer de garage een zeldzame Ford Sunliner uit 1965 opspoort. Later neemt Thomas een gok met een Ferrari 400i met een V12-motor.