American Chopper: Shaq Bike
Basketballegende Shaquille O'Neal geeft OCC opdracht voor een Superman-chopper, de grootste motor in de geschiedenis van OCC.
Basketballegende Shaquille O'Neal geeft OCC opdracht voor een Superman-chopper, de grootste motor in de geschiedenis van OCC. Mikey is terug om de band met Senior te verbeteren.