Top Fuel Duel
Mike gaat langs bij Top Fuel-kampioen Antron Brown. Antron leidt hem rond in de enorme Don Schumacher Racing-shop, maar Mike heeft een bijbedoeling voor het bezoek, namelijk wraak.