Dethsiduals
Murderface wil een luizenleventje, maar ook alle comfort. Nadat de band besluit hem eruit te gooien omdat hij hen tot last is, beseft Murderface dat het opzetten van zijn eigen label de makkelijkste manier is om snel veel gel te verdienen.