Dethhealth
Na een bijna-doodervaring beseft Dethklok dat ze liever zonder te weten ziek zijn dan naar een arts te gaan. Nadat ze aan zelfmedicatie doen, zoals het drinken van een bleekmiddel, begrijpt Dethklok dat hun grootste angst uitkomt.