Loose Strands
Terwijl Jan Stocklassa de losse eindjes van Larssons onderzoek aan elkaar knoopt, worden de risico's die hij neemt steeds groter. Met opzienbarende nieuwe informatie draagt Jan zijn werk over aan het officiële onderzoeksteam.