New Continent, New Motive
Als hij Larssons spoor volgt, wordt Jan Stocklassa naar een nieuw continent geleid en wordt er een verrassend motief onthuld. Jan is er zeker van dat Larsson de waarheid aan het licht heeft gebracht.