Soha keert terug met bewijs en verenigt het trio voor een laatste gevecht. Terwijl hij van plan is Aiko ten huwelijk te vragen, maakt Kai de hartverscheurende keuze om zijn vriend te steunen in plaats van zijn eigen gevoelens te volgen.