Gooisch tijdverdrijf
In het epicentrum van trustfonds is er veel tijd voor ontspanning en dus gaan Louisa, Rowan en Johanna de sporten voor de elite uitproberen: golf en polo. Ook is er tijd voor een schilderworkshop en gaan Jo en Lo op truffeljacht!