Louisa & Rowan verruilen hun roze poetsmobiel voor een dikke Gooische bolide en de roze schoonmaakhandschoenen worden aan de wilgen gehangen. De twee reizen namelijk af naar één van de duurste plekken in ons land: Het Gooi!