De alleenstaande John uit Apeldoorn werkt als mantelzorger en heeft vijf katten. Maar oog voor zijn eigen huis heeft hij, door een hartinfarct, de laatste jaren niet gehad. Louisa en Rowan schieten John en zijn katten-huis te hulp.